Warunki świadczenia usług

WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG



Warunki Świadczenia Usług (WŚU) McFIT Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (51-162), adres: ul. Jana Długosza 74, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem 421690, wysokość kapitału zakładowego: 2.000.000,00 zł, NIP: 5272678078, REGON: 146141227. 

 

1. ZAWARCIE UMOWY


1.1 Zakres obowiązywania Warunków Świadczenia Usług

Niniejsze Warunki Świadczenia Usług (WŚU) stosuje się do wszystkich umów zawartych przez McFIT Polska sp. z o.o. (McFIT) z jej Klientami, o ile w poszczególnych przypadkach nie uzgodniono inaczej. Klienci to osoby, które na mocy umowy członkowskiej zawartej z McFIT są uprawnione do korzystania ze wszystkich Studiów fitness McFIT w Polsce (Studia). 


Na terenie Studiów obowiązuje bezwzględny zakaz prowadzenia działalności komercyjnej lub gospodarczej bez pisemnej zgody McFIT, w szczególności treningów personalnych, świadczenia usług w charakterze trenera personalnego, a także zakaz handlu i akwizycji oraz naklejania i pozostawiania reklam i ulotek oraz zakaz fotografowania i filmowania w celach komercyjnych bez pisemnej zgody McFIT.

 

1.2        Wniosek/Umowa 


Wniosek o członkostwo stanowi wiążącą, skierowaną do McFIT ofertę zawarcia umowy członkowskiej z McFIT. Umowę w sprawie członkostwa uznaje się za zawartą w momencie przyjęcia wniosku o członkostwo przez McFIT. Obu stronom przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 3 dni od dnia złożenia wniosku o członkostwo poprzez oświadczenie złożone drugiej stronie w formie przewidzianej w pkt.9.1, z wyłączeniem wniosku o członkostwo złożonego na podstawie pkt 2.6 WŚU.


1.3        MemberCard


W momencie złożenia wniosku wnioskodawca otrzymuje kartę członkowską (MemberCard), która umożliwia mu wstęp i korzystanie ze Studiów. W przypadku odrzucenia przez McFIT oferty zawarcia umowy MemberCard podlega unieważnieniu i nie uprawnia wnioskodawcy do wstępu do Studiów.


Wstęp do Studia mają jedynie osoby związane z McFIT stosunkiem umowy członkowskiej. W celu umożliwienia każdorazowej weryfikacji tożsamości Klienta dokonuje się utrwalenia jego wizerunku.


McFIT zastrzega sobie prawo do zweryfikowania tożsamości członka przed wejściem do studia za pomocą weryfikacji dowodu tożsamości ze zdjęciem.  


1.4        Osoby niepełnoletnie


W przypadku osób, które nie ukończyły 18 roku życia, do zawarcia umowy o członkostwo wymaga się zgody przedstawiciela ustawowego Klienta. Osoby, które nie ukończyły 14 roku życia, nie mogą zostać Klientami McFIT.


2. KORZYSTANIE ZE STUDIÓW


2.1        Wstęp wyłącznie z MemberCard lub kodem QR

MemberCard lub kod QR wygenerowany za pośrednictwem aplikacji mobilnej umożliwia Klientowi wstęp do wszystkich Studiów McFIT i uprawnia go do korzystania z nich w godzinach ich otwarcia. Bez MemberCard lub kodu QR wstęp do Studia nie jest możliwy. Przekazanie Klientowi MemberCard w przypadku odstąpienia od umowy nie uzasadnia w żadnym przypadku roszczenia o korzystanie ze Studia. 


2.2        Regulamin


McFIT jest uprawniony do ustanowienia regulaminu dla każdego Studia. Regulamin zawiera w szczególności przepisy dotyczące odpowiedniego korzystania ze Studia oraz poszanowania praw innych Klientów. Każdy Klient zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem i jego przestrzegania.


2.3        Uprawnienie personelu do wydawania poleceń


Personel obecny w Studiu jest uprawniony – jeżeli jest to konieczne w celu utrzymania poprawnego funkcjonowania Studia oraz porządku i bezpieczeństwa, a także w celu przestrzegania regulaminu – do wydawania poleceń porządkowych. Klient jest zobowiązany do przestrzegania takich poleceń.


2.4        Płatności 


McFIT za usługi fitness stosuje wyłącznie system płatności bezgotówkowych we wszystkich Studiach w Polsce. Płatności za usługi fitness McFIT mogą być realizowane za pośrednictwem banku (wpłata gotówki na wskazany rachunek bankowy odbiorcy) lub poczty (przekaz pocztowy). W celu dokonania płatności w gotówce możesz skontaktować się z BOK McFIT pod adresem email: bok@mcfit.com.pl


Ponadto w zależności od wyposażenia Studia ze wszystkich produktów i usług, które McFIT dodatkowo oferuje, Klient może skorzystać w drodze płatności gotówkowej albo bezgotówkowej.


2.5        Treningi personalne


Trening personalny w McFIT jest realizowany na podstawie odrębnego regulaminu dostarczanego bezpośrednio Klientowi, który wykupił taką usługę.


2.6        Cesja członkostwa


1. Klient McFIT może przenieść uprawnienia wynikające z Umowy o członkostwo na rzecz innej osoby, po uprzednim pisemnym poinformowaniu i uzyskaniu zgody McFIT na przepisanie Umowy o członkostwo.


2. Dla skuteczności cesji niezbędna jest obecność jednocześnie w wybranym Studiu cedenta (Klienta McFIT)  i cesjonariusza ( osoby ubiegającej się o członkostwo w McFIT), podpisanie oświadczenia o cesji oraz założenia konta dla nowego Klienta, a także podanie danych adresowych i danych do obciążenia karty płatniczej/rachunku bankowego oraz akceptacja niniejszych Warunków Świadczenia Usług McFIT i Regulaminu Studia.


3. Przedmiotem cesji nie mogą być umowy o członkostwo obciążone długami  lub zawieszone zgodnie z pkt 5.2 WŚU.

 

4. Cesja zawsze odnosi skutek z pierwszym dniem kolejnego miesiąca kalendarzowego po podpisaniu oświadczenia o cesji.


3. OBOWIĄZKI KLIENTA


3.1        Sposób postępowania z MemberCard


Klient jest zobowiązany do bezpiecznego przechowywania MemberCard. Utratę MemberCard należy bezzwłocznie zgłosić w Studiu. Po zgłoszeniu utraty funkcja płatnicza MemberCard zostanie zablokowana i od tego momentu Klient będzie zwolniony z ryzyka jej sprzecznego z prawem użycia (np. przez osoby trzecie). 


3.2        Opłata przy wystawianiu MemberCard


Za pierwsze wystawienie i ponowne wystawienia MemberCard w przypadku jej utraty lub uszkodzenia w wyniku okoliczności, za które nie odpowiada McFIT, pobierana jest opłata aktywacyjna. Jeżeli w przypadku ponownego wystawienia MemberCard Klient dowiedzie, że zaistniała mniejsza szkoda, wówczas jest on zobowiązany do uiszczenia jedynie wykazanej kwoty lub jest zwolniony z obowiązku uiszczenia opłaty aktywacyjnej w przypadku, gdy McFIT szkody nie poniósł.


3.3        Zakaz przekazywania MemberCard osobom trzecim oraz zakaz prowadzenia działalności bez pisemnej zgody McFIT


Członkostwo w McFIT ma charakter osobisty i nie może zostać przeniesione na osoby trzecie. Klient jest w związku z tym zobowiązany do tego, aby korzystać z MemberCard wyłącznie osobiście i nie udostępniać jej osobom trzecim. W razie naruszenia tego postanowienia Klient jest zobowiązany do zapłaty kary umownej w wysokości 1.000 zł za każdy taki przypadek. 


W McFIT obowiązuje bezwzględny zakaz prowadzenia działalności komercyjnej lub gospodarczej bez pisemnej zgody McFIT, w szczególności treningów personalnych, świadczenia usług w charakterze trenera personalnego, a także zakaz handlu i akwizycji oraz naklejania i pozostawiania reklam i ulotek oraz zakaz fotografowania i filmowania w celach komercyjnych bez pisemnej zgody McFIT. W razie naruszenia tego postanowienia Klient jest zobowiązany do zapłaty kary umownej w wysokości 1.000 zł za każdy taki przypadek.


Jeżeli Klient dowiedzie, że zaistniała szkoda w mniejszej wysokości niż wysokość kary umownej, wówczas jest on zobowiązany do uiszczenia jedynie wykazanej kwoty lub jest zwolniony z obowiązku zapłaty kary umownej w przypadku, gdy McFIT szkody nie poniósł.


3.4        Zmiana danych Klienta


Klient jest zobowiązany do bezzwłocznego poinformowania McFIT o zmianie danych mających znaczenie dla umowy (danych osobowych, adresu, adresu poczty elektronicznej, numeru telefonu, numeru konta, niezbędnych danych karty płatniczej/kredytowej przy wyborze takiej formy płatności itp.). Klient jest zobowiązany do pokrycia kosztów poniesionych przez McFIT w wyniku niepoinformowania McFIT przez Klienta o zmianie takich danych. 


McFIT zawiadamia, iż prawnie wiążące oświadczenia McFIT (np. przypomnienie, upomnienie, wezwanie do zapłaty, oświadczenie o zmianie ogólnych Warunków Świadczenia Usług) będą przesyłane drogą elektroniczną na jego adres e-mail wskazany do korespondencji, albo będą dostarczane w formie pisemnej pocztą na ostatni wskazany adres pocztowy Klienta, a w przypadku oświadczenia McFIT takiego jak przypomnienie, upomnienie, wezwanie do zapłaty także sms-em na ostatni wskazany numer telefonu Klienta.


3.5        Korzystanie z szafki


Klient może korzystać z zamykanych szafek udostępnionych przez McFIT wyłącznie podczas swojej obecności w Studiu. McFIT jest uprawniony do otwierania szafek wykorzystywanych poza tym czasem i usunięcia z nich przedmiotów pozostawionych przez Klienta jako przedmiotów pozostawionych z zamiarem wyzbycia się ich własności. McFIT będzie przechowywać usunięte z szafek przedmioty na koszt Klienta do czasu najbliższej wizyty Klienta w Studiu, nie dłużej niż przez okres 14 dni.


3.6        Korzystanie z miejsc parkingowych dla Klientów


Klient może korzystać z udostępnionych przez McFIT miejsc parkingowych dla Klientów wyłącznie podczas swojej obecności w Studiu. W przypadku zajmowania miejsc parkingowych poza tym czasem McFIT zastrzega sobie prawo do odholowania auta na koszt Klienta.


4. WYMAGALNOŚĆ ABONAMENTU / ZWŁOKA W PŁATNOŚCIACH


4.1        Okres rozliczeniowy, wymagalność miesięcznego abonamentu 


Okres rozliczeniowy to jeden miesiąc, za który dokonywane są rozliczenia zobowiązań Klienta wobec McFIT z tytułu świadczonych usług. 


Abonament za dany miesiąc kalendarzowy płatny jest każdorazowo pierwszego dnia tego miesiąca, o ile umowa członkowska nie przewiduje inaczej. Część abonamentu za pierwszy niepełny miesiąc po zawarciu umowy płatna jest w dniu zawarcia umowy łącznie z opłatą aktywacyjną za MemberCard. Część abonamentu za ostatni niepełny miesiąc okresu obowiązywania umowy może być płatna wraz z abonamentem za poprzedni miesiąc.


W przypadku płatności w formie polecenia zapłaty część abonamentu za pierwszy niepełny miesiąc po zawarciu umowy płatna jest łącznie z opłatą aktywacyjną za MemberCard w 15. dniu kalendarzowym danego miesiąca albo w pierwszym lub 15. dniu kalendarzowym miesiąca po podpisaniu umowy, zależnie od możliwości realizacji płatności przez McFIT. 


4.2        Zapewnienie środków do realizacji płatności


W przypadku wyboru jako formy płatności polecenia zapłaty / obciążenia karty Klient jest zobowiązany zapewnić, aby na jego rachunku bankowym / rachunku karty w momencie jego obciążenia znajdowały się odpowiednie środki. Jeżeli obciążenie nie będzie możliwe, Klient jest zobowiązany do pokrycia powstałych w związku z tym dodatkowych kosztów.


4.3        Koszty dodatkowe


Abonament obejmuje wstęp do wszystkich Studiów i ćwiczenie w Studiach w godzinach otwarcia i zgodnie z regulaminem. Abonament nie obejmuje kosztów korzystania z produktów i usług oferowanych dodatkowo. Koszty takich dodatkowych usług płatne są oddzielnie.


4.4        Zwłoka w płatnościach


Jeżeli Klient popadnie w zwłokę z płatnością abonamentu, McFIT może, według własnego uznania, w każdym czasie:

a)     zawiesić wykonywanie umowy, 

b)     po uprzednim wezwaniu Klienta do uregulowania zaległości w określonym terminie – rozwiązać umowę. 

 

Zastosowanie przez McFIT każdej z wyżej wymienionych możliwości wiąże się każdorazowo z blokadą karty członkowskiej, co oznacza brak możliwości korzystania przez Klienta z usług świadczonych przez McFIT i zaprzestanie świadczenia usług przez McFIT. McFIT może także ograniczyć zakres świadczenia usług, w szczególności usług abonamentowych, co równoznaczne jest z blokadą karty członkowskiej. Dodatkowo McFIT będzie uprawniony do żądania odszkodowania w wysokości wynikającej z przepisów prawa.


5. OKRES OBOWIĄZYWANIA / ROZWIĄZANIE UMOWY / ZAWIESZENIE UMOWY


5.1        Okres obowiązywania umowy/przedłużenie


Umowa członkowska jest zawierana na czas określony wskazany na druku zawartej umowy o członkostwo albo na czas nieokreślony z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia. 


Jeżeli umowa członkowska została zawarta na czas określony wskazany na druku umowy o członkostwo, a Klient lub McFIT nie złoży najpóźniej na cztery tygodnie przed zakończeniem okresu jej obowiązywania oświadczenia o nieprzedłużaniu umowy, wówczas umowa ulega przedłużeniu na czas nieokreślony. Każda ze stron może rozwiązać umowę przedłużoną na czas nieokreślony z zachowaniem 3- miesięcznego okresu wypowiedzenia. Wypowiedzenie zostanie przyjęte ze skutkiem na dzień, który datą odpowiada dniowi zawarcia umowy członkowskiej. 


Jeżeli umowa członkowska została zawarta na czas nieokreślony Klient lub McFIT mogą wypowiedzieć umowę z zachowaniem trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia. Wypowiedzenie zostanie przyjęte ze skutkiem na dzień, który datą odpowiada dniowi zawarcia umowy członkowskiej. 

 

Klient może złożyć wypowiedzenie, na adres poczty elektronicznej: bok@mcfit.com.pl (Biuro Obsługi Klienta), na piśmie kierowanym do McFIT na aktualny adres McFIT Polska wskazany na stronie internetowej www.mcfit.com.pl,  lub faksem pod numer 22 270 30 09. Klient w wypowiedzeniu podaje swój numer Klienta. 


W przypadku wypowiedzenia umowy przez McFIT wypowiedzenie zostanie złożone na adres e-mail wskazany przez Klienta do korespondencji. 


Zmiana okresu obowiązywania umowy zawartej na czas określony w czasie jej trwania jest niedopuszczalna. 


5.2        Zawieszenie umowy przez Klienta


Klient ma możliwość zawieszenia wykonywania umowy członkowskiej na pełne miesiące kalendarzowe (maksymalnie na sześć miesięcy w roku). O zamiarze zawieszenia należy poinformować pisemnie McFIT nie później niż trzy dni robocze przed początkiem okresu zawieszenia. Przez okres zawieszenia Klient jest zwolniony z obowiązku płacenia miesięcznego abonamentu i nie może korzystać z usług świadczonych przez McFIT. W przypadku zawieszenia umowy członkostwo na czas określony ulega odpowiedniemu wydłużeniu o czas trwania ( ilość miesięcy) zawieszenia. 


Klientowi nie przysługuje prawo do zawieszenia umowy, jeżeli umowa została już wypowiedziana lub jeżeli Klient jest zadłużony w McFIT z tytułu zawartej umowy. Z chwilą złożenia wniosku o zawieszenie oraz w okresie zawieszenia Klient nie może wypowiedzieć umowy członkowskiej. 


5.3 Siła wyższa


W przypadku zaistnienia zewnętrznych, niezależnych od McFIT okoliczności o charakterze siły wyższej (niemożliwe do przewidzenia i uniknięcia zdarzenie), za które McFIT zgodnie z prawem odpowiedzialności nie ponosi, takich jak np. epidemia, pandemia, wojna, pożar, powódź, blackout energetyczny lub cyfrowy, lub powiązanych z tymi zdarzeniami działań władz państwowych wprowadzających odpowiednie obostrzenia, które pomimo dołożenia odpowiedniej staranności przez McFIT uniemożliwiają świadczenie usług na zasadach przewidzianych w umowie, McFIT może zawiesić wykonywanie umowy członkowskiej na okres odpowiadający liczbie dni, w których umowa nie może być wykonywana. W okresie zawieszenia: (i) Klient jest zwolniony z obowiązku płacenia miesięcznego abonamentu, (ii) odpowiedniemu przedłużeniu o czas odpowiadający zawieszeniu ulegają umowy zawarte na czas oraz terminy wypowiedzenia, o których mowa w art. 5.1. McFIT każdorazowo poinformuje Klienta o zawieszeniu umowy członkowskiej oraz powodzie jej zawieszenia.

 

6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ McFIT


Odpowiedzialność prawną za inne niż rażące niedbalstwo McFIT ponosi wyłącznie w razie naruszenia istotnych, podstawowych obowiązków umownych. W takich przypadkach odpowiedzialność McFIT ogranicza się do szkód możliwych do przewidzenia w chwili podpisywania umowy oraz szkód typowych w przypadku danego rodzaju umowy. W razie wystąpienia szkód na osobie odpowiedzialność McFIT kształtują jednak powszechnie obowiązujące przepisy prawa. Obowiązki podstawowe to takie, które umożliwiają właściwe wykonanie umowy i których dotrzymania Klient może zwykle oczekiwać. W pozostałych przypadkach McFIT odpowiada za szkody wyrządzone z winy umyślnej lub wskutek rażącego niedbalstwa. Powyższe ograniczenia odpowiedzialności znajdują zastosowanie także w przypadku zawinienia osób, którym McFIT powierzył wykonywanie swoich zadań.


7. ZACHOWANIE W STUDIU


7.1        Bezpieczne korzystanie z urządzeń


Urządzenia wyposażone są w instrukcję bezpiecznego korzystania. Przed pierwszym skorzystaniem z urządzenia Klient zobowiązany jest zapoznać się z instrukcją bezpiecznego korzystania z urządzenia i postępować stosownie do tej instrukcji.


Klienci cierpiący na jakiekolwiek schorzenia albo będący w ciąży powinni skonsultować się z lekarzem przed skorzystaniem ze Studia.


7.2        Zakaz konsumpcji określonych produktów / zabronione przedmioty / zachowanie w Studiu 


Klientowi zabrania się palenia tytoniu oraz spożywania napojów alkoholowych i substancji odurzających w Studiach. Poza tym Klientowi zabrania się przynoszenia do Studiów leków dostępnych na receptę, które nie służą do osobistego użytku Klienta i nie zostały przepisane przez lekarza, i/lub innych środków, których celem jest zwiększenie sprawności fizycznej Klienta (np. sterydów anabolicznych). Podobnie Klientowi zabrania się odpłatnego lub bezpłatnego oferowania, dostarczania, przekazywania lub udostępniania takich środków w jakikolwiek inny sposób osobom trzecim w Studiach. Zabrania się również wnoszenia do Studiów niebezpiecznych narzędzi, broni, materiałów pirotechnicznych, łatwopalnych oraz wybuchowych. Klient jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu Studia fitness.  


W przypadku naruszenia tego postanowienia McFIT przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy członkowskiej ze skutkiem natychmiastowym i/lub do dochodzenia kary umownej w wysokości 1.000 zł. Jeżeli Klient dowiedzie, że zaistniała szkoda w mniejszej wysokości, wówczas jest on zobowiązany do uiszczenia jedynie wykazanej kwoty lub jest zwolniony z obowiązku zapłaty odszkodowania w przypadku, gdy McFIT szkody nie poniósł. 


7.3 Osoby towarzyszące


Przyprowadzanie osób towarzyszących (w tym dzieci) i zwierząt do Studiów jest zabronione.


7.4 Przynoszenie napojów


Klient jest uprawniony do przynoszenia do Studiów napojów bezalkoholowych.


8. DANE OSOBOWE


1.   Administratorem danych osobowych Klientów jest McFIT Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Jana Długosza 74 („Administrator”). Z Administratorem można kontaktować się poprzez adres email: bok@mcfit.com.pl 

 

2.   Dane osobowe będą przetwarzane w celu:

 

a)     realizacji umowy i świadczenia usługi Klientowi, w tym w celu pobierania opłat oraz do prowadzenia obsługi przez Biuro Obsługi Klienta – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest niezbędność przetwarzania w celu wykonania umowy (art. 6 ust.

1 lit. b RODO),

b)     prowadzenia rachunkowości Administratora – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest wypełnienie obowiązku prawnego spoczywającego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), wynikającego w szczególności z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa, ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości i ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług,

c)      poprawy jakości świadczonych usług i zarządzania wydajnością, w tym do zbierania opinii o usługach i produktach McFIT w celach analitycznych i marketingowych – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes

Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),

d)     prowadzenia działań marketingowych polegających min. na profilowaniu Klienta poprzez dopasowania treści i form reklam, wyświetlanych zarówno na naszych stronach, jak i w sieciach reklamowych naszych partnerów – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 


3.   Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości zawarcia umowy i korzystania z usług McFIT.

 

4.   Dostęp do danych Klienta będzie mieć personel Administratora, jego podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na jego rzecz i na podstawie jego polecenia (tj. usługi IT i wsparcia technicznego, usługi bankowe, usługi księgowe, usługi doradcze i prawne, usługi pocztowe, usługi archiwizacji i niszczenia dokumentów), a także inni Administratorzy, w zakresie koniecznym do wykonywania ich obowiązków.


W przypadkach i w zakresie określonym przez przepisy prawa dane osobowe Klienta mogą zostać przekazane instytucjom upoważnionym, na przykład organom państwa nadzorującym działalność Administratora, organom ścigania, organom ochrony prawnej.

 

5.   Dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia wykonywania tejże umowy oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych, a w zakresie, w jakim przetwarzanie odbywa się na podstawie uzasadnionego interesu Administratora – do czasu realizacji tego interesu lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania na tej podstawie.

 

6.                 Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji.

 

7.                 Klientowi przysługuje prawo do:

a)   żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,

b)   wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

8. Klientowi przysługuje także prawo wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją.


9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE


9.1        Korespondencja

1. Klient może składać korespondencję ( w tym reklamację) w zakresie wykonania umowy o członkostwo i świadczenia usług zgodnie z WŚU przesyłając wiadomość e-mail na adres poczty elektronicznej: bok@mcfit.com.pl (Biuro Obsługi Klienta) lub listownie na aktualny adres McFIT Polska wskazany na stronie internetowej www.mcfit.com.pl 


2. W treści reklamacji Klubowicz powinien wskazać nr PL/ ID McFIT, swoje imię i nazwisko, oraz przedstawić i uzasadnić na czym polega niezgodność usług świadczonych przez Klub z zawartą Umową.


3. Reklamacje składane przez Klienta będą rozpatrywane w ciągu 14 dni kalendarzowych.


9.2        Sąd właściwy


Do umowy pomiędzy Klientem a McFIT zastosowanie ma prawo polskie. Wszystkie spory pomiędzy Klientem a McFIT będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego. 


9.3 Spory konsumenckie


McFIT nie jest zobowiązany ani nie wyraża zgody na stosowanie  procedury pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.


9.4 Zmiany niniejszych WŚU


McFIT jest uprawniony do zmiany niniejszych Warunków Świadczenia Usług ze skutkiem na przyszłość. McFIT poinformuje Klienta o zmianach na stronie internetowej McFIT www.mcfit.com.pl, drogą elektroniczną na adres e-mail Klienta wskazany do korespondencji, albo w formie pisemnej pocztą na ostatni wskazany adres pocztowy Klienta, umożliwiając mu zgłoszenie sprzeciwu wobec zmian w terminie 14 dni od powiadomienia, a w szczególności wskaże, że zmiany wchodzą w życie w przypadku braku sprzeciwu.


9.5        Wejście w życie


Niniejsze Warunki Świadczenia Usług wchodzą w życie z dniem 11.04.2024 roku.


PDF DOWNLOAD
Share by: