WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG
Warunki Świadczenia Usług
Warunki Świadczenia Usług (WŚU) Well Fitness sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (51-162), adres: ul.
Jana Długosza 74, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla
Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem 388795, wysokość
kapitału zakładowego: 14 061 250,00 zł, NIP: 6912483942, REGON: 021523888, prowadzącej kluby
pod marką McFIT, dalej jako „Well Fitness”.
1.ZAWARCIE UMOWY
1.1 Zakres obowiązywania Warunków Świadczenia Usług
Niniejsze Warunki Świadczenia Usług (WŚU) stosuje się do wszystkich umów zawartych przez Well
Fitness sp. z o.o. prowadzącej kluby pod marką McFIT (McFIT Katowice, McFIT Łódź) z jej Klientami, o
ile w poszczególnych przypadkach nie uzgodniono inaczej. Klienci to osoby, które na mocy umowy
członkowskiej zawartej z Well Fitness są uprawnione do korzystania w Polsce ze Studiów fitness pod
marką McFIT - McFIT Katowice, McFIT Łódź (Studia).
Na terenie Studiów obowiązuje bezwzględny zakaz prowadzenia działalności komercyjnej lub
gospodarczej bez pisemnej zgody Well Fitness, w szczególności treningów personalnych, świadczenia
usług w charakterze trenera personalnego, a także zakaz handlu i akwizycji oraz naklejania i
pozostawiania reklam i ulotek oraz zakaz fotografowania i filmowania w celach komercyjnych bez
pisemnej zgody Well Fitness.
1.2 Wniosek/Umowa
Wniosek o członkostwo stanowi wiążącą, skierowaną do Well Fitness ofertę zawarcia umowy
członkowskiej w McFIT. Umowę w sprawie członkostwa uznaje się za zawartą w momencie przyjęcia
wniosku o członkostwo w McFIT przez Well Fitness. Obu stronom przysługuje prawo do odstąpienia od
umowy w terminie 3 dni od dnia złożenia wniosku o członkostwo poprzez oświadczenie złożone drugiej
stronie w formie przewidzianej w pkt.9.1, z wyłączeniem wniosku o członkostwo złożonego na podstawie
pkt 2.6 WŚU.
1.3 MemberCard
W momencie złożenia wniosku wnioskodawca otrzymuje kartę członkowską (MemberCard), która
umożliwia mu wstęp i korzystanie ze Studiów McFIT. W przypadku odrzucenia przez Well Fitness oferty
zawarcia umowy w McFIT MemberCard podlega unieważnieniu i nie uprawnia wnioskodawcy do wstępu
do Studiów.
Wstęp do Studia mają jedynie osoby związane stosunkiem umowy członkowskiej w McFIT. W celu
umożliwienia każdorazowej weryfikacji tożsamości Klienta dokonuje się utrwalenia jego wizerunku.
Well Fitness zastrzega sobie prawo do zweryfikowania tożsamości członka McFIT przed wejściem do
studia za pomocą weryfikacji dowodu tożsamości ze zdjęciem.
1.4 Osoby niepełnoletnie
W przypadku osób, które nie ukończyły 18 roku życia, do zawarcia umowy o członkostwo wymaga się
zgody przedstawiciela ustawowego Klienta. Osoby, które nie ukończyły 14 roku życia, nie mogą zostać
Klientami McFIT.
2.KORZYSTANIE ZE STUDIÓW
2.1 Wstęp wyłącznie z MemberCard lub kodem QR
MemberCard lub kod QR wygenerowany za pośrednictwem aplikacji mobilnej umożliwia Klientowi wstęp
do wszystkich Studiów McFIT i uprawnia go do korzystania z nich w godzinach ich otwarcia. Bez
MemberCard lub kodu QR wstęp do Studia nie jest możliwy. Przekazanie Klientowi MemberCard w
przypadku odstąpienia od umowy nie uzasadnia w żadnym przypadku roszczenia o korzystanie ze Studia.
2.2 Regulamin
Well Fitness jest uprawniony do ustanowienia regulaminu dla każdego Studia McFIT. Regulamin Studia
McFIT zawiera w szczególności przepisy dotyczące odpowiedniego korzystania ze Studia oraz
poszanowania praw innych Klientów. Każdy Klient zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem i
jego przestrzegania.
2.3 Uprawnienie personelu do wydawania poleceń
Personel obecny w Studiu jest uprawniony – jeżeli jest to konieczne w celu utrzymania poprawnego
funkcjonowania Studia oraz porządku i bezpieczeństwa, a także w celu przestrzegania regulaminu – do
wydawania poleceń porządkowych. Klient jest zobowiązany do przestrzegania takich poleceń.
2.4 Płatności
W Studiach McFIT w Polsce za usługi fitness stosuje wyłącznie system płatności bezgotówkowych.
Płatności za usługi fitness McFIT mogą być realizowane za pośrednictwem banku (wpłata gotówki na
wskazany rachunek bankowy odbiorcy) lub poczty (przekaz pocztowy). W celu dokonania płatności w
gotówce możesz skontaktować się z BOK McFIT pod adresem email: bok@mcfit.com.pl
Ponadto w zależności od wyposażenia Studia ze wszystkich produktów i usług, które McFIT dodatkowo
oferuje, Klient może skorzystać w drodze płatności gotówkowej albo bezgotówkowej.
2.5 Treningi personalne
Trening personalny w McFIT jest realizowany na podstawie odrębnego regulaminu dostarczanego
bezpośrednio Klientowi, który wykupił taką usługę.
2.6 Cesja członkostwa
1. Klient McFIT może przenieść uprawnienia wynikające z Umowy o członkostwo na rzecz innej osoby,
po uprzednim pisemnym poinformowaniu i uzyskaniu zgody Well Fitness na przepisanie Umowy o
członkostwo w McFIT.
2. Dla skuteczności cesji niezbędna jest obecność jednocześnie w wybranym Studiu cedenta (Klienta
McFIT) i cesjonariusza ( osoby ubiegającej się o członkostwo w McFIT), podpisanie oświadczenia o cesji
oraz założenia konta dla nowego Klienta, a także podanie danych adresowych i danych do obciążenia
karty płatniczej/rachunku bankowego oraz akceptacja niniejszych Warunków Świadczenia Usług McFIT i
Regulaminu Studia McFIT.
3. Przedmiotem cesji nie mogą być umowy o członkostwo obciążone długami lub zawieszone zgodnie z
pkt 5.2 WŚU.
4. Cesja zawsze odnosi skutek z pierwszym dniem kolejnego miesiąca kalendarzowego po podpisaniu
oświadczenia o cesji.
3.OBOWIĄZKI KLIENTA
3.1 Sposób postępowania z MemberCard
Klient jest zobowiązany do bezpiecznego przechowywania MemberCard. Utratę MemberCard należy
bezzwłocznie zgłosić w Studiu McFIT. Po zgłoszeniu utraty funkcja płatnicza MemberCard zostanie
zablokowana i od tego momentu Klient będzie zwolniony z ryzyka jej sprzecznego z prawem użycia (np.
przez osoby trzecie).
3.2 Opłata przy wystawianiu MemberCard
Za pierwsze wystawienie i ponowne wystawienia MemberCard w przypadku jej utraty lub uszkodzenia w
wyniku okoliczności, za które nie odpowiada Well Fitness, pobierana jest opłata aktywacyjna. Jeżeli w
przypadku ponownego wystawienia MemberCard Klient dowiedzie, że zaistniała mniejsza szkoda,
wówczas jest on zobowiązany do uiszczenia jedynie wykazanej kwoty lub jest zwolniony z obowiązku
uiszczenia opłaty aktywacyjnej w przypadku, gdy Well Fitness szkody nie poniósł.
3.3 Zakaz przekazywania MemberCard osobom trzecim oraz zakaz prowadzenia działalności
bez pisemnej zgody Well Fitness
Członkostwo w McFIT ma charakter osobisty i nie może zostać przeniesione na osoby trzecie. Klient jest
w związku z tym zobowiązany do tego, aby korzystać z MemberCard wyłącznie osobiście i nie
udostępniać jej osobom trzecim. W razie naruszenia tego postanowienia Klient jest zobowiązany do
zapłaty kary umownej w wysokości 1.000 zł za każdy taki przypadek.
W McFIT obowiązuje bezwzględny zakaz prowadzenia działalności komercyjnej lub gospodarczej bez
pisemnej zgody Well Fitness, w szczególności treningów personalnych, świadczenia usług w charakterze
trenera personalnego, a także zakaz handlu i akwizycji oraz naklejania i pozostawiania reklam i ulotek
oraz zakaz fotografowania i filmowania w celach komercyjnych bez pisemnej zgody Well Fitness. W razie
naruszenia tego postanowienia Klient jest zobowiązany do zapłaty kary umownej w wysokości 1.000 zł
za każdy taki przypadek.
Jeżeli Klient dowiedzie, że zaistniała szkoda w mniejszej wysokości niż wysokość kary umownej, wówczas
jest on zobowiązany do uiszczenia jedynie wykazanej kwoty lub jest zwolniony z obowiązku zapłaty kary
umownej w przypadku, gdy Well Fitness szkody nie poniósł.
3.4 Zmiana danych Klienta
Klient jest zobowiązany do bezzwłocznego poinformowania Well Fitness o zmianie danych mających
znaczenie dla umowy (danych osobowych, adresu, adresu poczty elektronicznej, numeru telefonu,
numeru konta, niezbędnych danych karty płatniczej/kredytowej przy wyborze takiej formy płatności itp.).
Klient jest zobowiązany do pokrycia kosztów poniesionych przez Well Fitness w wyniku
niepoinformowania Well Fitness przez Klienta o zmianie takich danych.
Well Fitness zawiadamia, iż prawnie wiążące oświadczenia Well Fitness dotyczące członkostwa w McFIT
(np. przypomnienie, upomnienie, wezwanie do zapłaty, oświadczenie o zmianie ogólnych Warunków
Świadczenia Usług) będą przesyłane drogą elektroniczną na jego adres e-mail wskazany do
korespondencji, albo będą dostarczane w formie pisemnej pocztą na ostatni wskazany adres pocztowy
Klienta, a w przypadku oświadczenia Well Fitness takiego jak przypomnienie, upomnienie, wezwanie do
zapłaty także sms-em na ostatni wskazany numer telefonu Klienta.
3.5 Korzystanie z szafki
Klient może korzystać w McFIT z zamykanych szafek udostępnionych wyłącznie podczas swojej
obecności w Studiu. Personel Studia McFIT jest uprawniony do otwierania szafek wykorzystywanych poza
tym czasem i usunięcia z nich przedmiotów pozostawionych przez Klienta jako przedmiotów
pozostawionych z zamiarem wyzbycia się ich własności. Studio McFIT będzie przechowywać usunięte z
szafek przedmioty na koszt Klienta do czasu najbliższej wizyty Klienta w Studiu, nie dłużej niż przez okres
14 dni.
3.6 Korzystanie z miejsc parkingowych dla Klientów
Klient może korzystać w McFIT z udostępnionych miejsc parkingowych dla Klientów wyłącznie podczas
swojej obecności w Studiu. W przypadku zajmowania miejsc parkingowych poza tym czasem Well Fitness
zastrzega sobie prawo do odholowania auta na koszt Klienta.
4.WYMAGALNOŚĆ ABONAMENTU / ZWŁOKA W PŁATNOŚCIACH
4.1 Okres rozliczeniowy, wymagalność miesięcznego abonamentu
Okres rozliczeniowy to jeden miesiąc, za który dokonywane są rozliczenia zobowiązań Klienta z tytułu
świadczonych usług wynikających z członkostwa w McFIT.
Abonament za dany miesiąc kalendarzowy płatny jest każdorazowo pierwszego dnia tego miesiąca, o ile
umowa członkowska nie przewiduje inaczej. Część abonamentu za pierwszy niepełny miesiąc po
zawarciu umowy płatna jest w dniu zawarcia umowy łącznie z opłatą aktywacyjną za MemberCard. Część
abonamentu za ostatni niepełny miesiąc okresu obowiązywania umowy może być płatna wraz z
abonamentem za poprzedni miesiąc.
W przypadku płatności w formie polecenia zapłaty część abonamentu za pierwszy niepełny miesiąc po
zawarciu umowy płatna jest łącznie z opłatą aktywacyjną za MemberCard w 15. dniu kalendarzowym
danego miesiąca albo w pierwszym lub 15. dniu kalendarzowym miesiąca po podpisaniu umowy, zależnie
od możliwości realizacji płatności.
4.2 Zapewnienie środków do realizacji płatności
W przypadku wyboru jako formy płatności polecenia zapłaty / obciążenia karty Klient jest zobowiązany
zapewnić, aby na jego rachunku bankowym / rachunku karty w momencie jego obciążenia znajdowały się
odpowiednie środki. Jeżeli obciążenie nie będzie możliwe, Klient jest zobowiązany do pokrycia
powstałych w związku z tym dodatkowych kosztów.
4.3 Koszty dodatkowe
Abonament obejmuje wstęp do wszystkich Studiów McFIT i ćwiczenie w Studiach w godzinach otwarcia i
zgodnie z regulaminem. Abonament nie obejmuje kosztów korzystania z produktów i usług oferowanych
dodatkowo. Koszty takich dodatkowych usług płatne są oddzielnie.
4.4 Zwłoka w płatnościach
Jeżeli Klient popadnie w zwłokę z płatnością abonamentu, Well Fitness może, według własnego uznania,
w każdym czasie:
a) zawiesić wykonywanie umowy,
b) po uprzednim wezwaniu Klienta do uregulowania zaległości w określonym terminie – rozwiązać
umowę.
Zastosowanie przez Well Fitness każdej z wyżej wymienionych możliwości wiąże się każdorazowo z
blokadą karty członkowskiej, co oznacza brak możliwości korzystania przez Klienta z usług świadczonych
w Studiach McFIT i zaprzestanie świadczenia usług przez Well Fitness. Well Fitness może także
ograniczyć zakres świadczenia usług, w szczególności usług abonamentowych, co równoznaczne jest z
blokadą karty członkowskiej. Dodatkowo Well Fitness będzie uprawniony do żądania odszkodowania w
wysokości wynikającej z przepisów prawa.
5.OKRES OBOWIĄZYWANIA / ROZWIĄZANIE UMOWY / ZAWIESZENIE UMOWY
5.1 Okres obowiązywania umowy/przedłużenie
Umowa członkowska w McFIT jest zawierana na czas określony wskazany na druku zawartej umowy o
członkostwo albo na czas nieokreślony z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia.
Jeżeli umowa członkowska została zawarta na czas określony wskazany na druku umowy o członkostwo,
a Klient lub Well Fitness nie złoży najpóźniej na cztery tygodnie przed zakończeniem okresu jej
obowiązywania oświadczenia o nieprzedłużaniu umowy, wówczas umowa ulega przedłużeniu na czas
nieokreślony. Każda ze stron może rozwiązać umowę przedłużoną na czas nieokreślony z zachowaniem
3- miesięcznego okresu wypowiedzenia. Wypowiedzenie zostanie przyjęte ze skutkiem na dzień, który
datą odpowiada dniowi zawarcia umowy członkowskiej.
Jeżeli umowa członkowska została zawarta na czas nieokreślony Klient lub Well Fitness mogą
wypowiedzieć umowę z zachowaniem trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia. Wypowiedzenie
zostanie przyjęte ze skutkiem na dzień, który datą odpowiada dniowi zawarcia umowy członkowskiej.
Klient może złożyć wypowiedzenie, na adres poczty elektronicznej: bok@mcfit.com.pl (Biuro Obsługi
Klienta), na piśmie kierowanym do Well Fitness na aktualny adres Well Fitness wskazany na stronie
internetowej www.mcfit.com.pl . Klient McFIT w wypowiedzeniu podaje swój numer Klienta.
W przypadku wypowiedzenia umowy przez Well Fitness wypowiedzenie zostanie złożone na adres e-mail
wskazany przez Klienta do korespondencji.
Zmiana okresu obowiązywania umowy zawartej na czas określony w czasie jej trwania jest
niedopuszczalna.
5.2 Zawieszenie umowy przez Klienta
Klient McFIT ma możliwość zawieszenia wykonywania umowy członkowskiej na okres nieprzekraczający
6 miesięcy w roku. O zamiarze zawieszenia należy poinformować pisemnie Well Fitness nie później niż
pięć dni roboczych przed początkiem miesiąca, od którego członkostwo ma zostać zawieszone. Przez
okres zawieszenia Klient jest zwolniony z obowiązku płacenia miesięcznego abonamentu i nie może
korzystać z usług świadczonych przez Well Fitness. Aktywne zawieszenie członkostwa może zostać
skrócone najwcześniej po upływie 14 dni od dnia rozpoczęcia jego biegu. Po upływie okresu zawieszenia
lub po jego skróceniu, członkostwo zostanie automatycznie wznowione, co skutkuje wznowieniem
pobierania opłat za członkostwo. W przypadku zawieszenia umowy członkostwo na czas określony ulega
odpowiedniemu wydłużeniu o czas trwania (ilość dni) zawieszenia.
Klientowi McFIT nie przysługuje prawo do zawieszenia umowy, jeżeli umowa została już wypowiedziana
lub jeżeli Klient McFIT jest zadłużony z tytułu zawartej umowy. Z chwilą złożenia wniosku o zawieszenie
oraz w okresie zawieszenia Klient nie może wypowiedzieć umowy członkowskiej.
5.3 Siła wyższa
W przypadku zaistnienia zewnętrznych, niezależnych od Well Fitness okoliczności o charakterze siły
wyższej (niemożliwe do przewidzenia i uniknięcia zdarzenie), za które Well Fitness zgodnie z prawem
odpowiedzialności nie ponosi, takich jak np. epidemia, pandemia, wojna, pożar, powódź, blackout
energetyczny lub cyfrowy, lub powiązanych z tymi zdarzeniami działań władz państwowych
wprowadzających odpowiednie obostrzenia, które pomimo dołożenia odpowiedniej staranności przez
Well Fitness uniemożliwiają świadczenie usług na zasadach przewidzianych w umowie, Well Fitness
może zawiesić wykonywanie umowy członkowskiej na okres odpowiadający liczbie dni, w których umowa
nie może być wykonywana. W okresie zawieszenia: (i) Klient jest zwolniony z obowiązku płacenia
miesięcznego abonamentu, (ii) odpowiedniemu przedłużeniu o czas odpowiadający zawieszeniu ulegają
umowy zawarte na czas oraz terminy wypowiedzenia, o których mowa w art. 5.1. Well Fitness
każdorazowo poinformuje Klienta o zawieszeniu umowy członkowskiej oraz powodzie jej zawieszenia.
6.ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Odpowiedzialność prawną za inne niż rażące niedbalstwo Well Fitness ponosi wyłącznie w razie
naruszenia istotnych, podstawowych obowiązków umownych. W takich przypadkach odpowiedzialność
Well Fitness ogranicza się do szkód możliwych do przewidzenia w chwili podpisywania umowy oraz szkód
typowych w przypadku danego rodzaju umowy. W razie wystąpienia szkód na osobie odpowiedzialność
Well Fitness kształtują jednak powszechnie obowiązujące przepisy prawa. Obowiązki podstawowe to
takie, które umożliwiają właściwe wykonanie umowy i których dotrzymania Klient może zwykle oczekiwać.
W pozostałych przypadkach Well Fitness odpowiada za szkody wyrządzone z winy umyślnej lub wskutek
rażącego niedbalstwa. Powyższe ograniczenia odpowiedzialności znajdują zastosowanie także w
przypadku zawinienia osób, którym Well Fitness powierzył wykonywanie swoich zadań.
7.ZACHOWANIE W STUDIU
7.1 Bezpieczne korzystanie z urządzeń
Urządzenia wyposażone są w instrukcję bezpiecznego korzystania. Przed pierwszym skorzystaniem z
urządzenia Klient zobowiązany jest zapoznać się z instrukcją bezpiecznego korzystania z urządzenia i
postępować stosownie do tej instrukcji.
Klienci cierpiący na jakiekolwiek schorzenia albo będący w ciąży powinni skonsultować się z lekarzem
przed skorzystaniem ze Studia.
7.2 Zakaz konsumpcji określonych produktów / zabronione przedmioty / zachowanie w
Studiu
Klientowi zabrania się palenia tytoniu oraz spożywania napojów alkoholowych i substancji odurzających
w Studiach. Poza tym Klientowi zabrania się przynoszenia do Studiów leków dostępnych na receptę, które
nie służą do osobistego użytku Klienta i nie zostały przepisane przez lekarza, i/lub innych środków,
których celem jest zwiększenie sprawności fizycznej Klienta (np. sterydów anabolicznych). Podobnie
Klientowi zabrania się odpłatnego lub bezpłatnego oferowania, dostarczania, przekazywania lub udostępniania takich środków w jakikolwiek inny sposób osobom trzecim w Studiach. Zabrania się
również wnoszenia do Studiów niebezpiecznych narzędzi, broni, materiałów pirotechnicznych,
łatwopalnych oraz wybuchowych. Klient jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu Studia fitness.
W przypadku naruszenia tego postanowienia Well Fitness przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy
członkowskiej w McFIT ze skutkiem natychmiastowym i/lub do dochodzenia kary umownej w wysokości
1.000 zł. Jeżeli Klient dowiedzie, że zaistniała szkoda w mniejszej wysokości, wówczas jest on
zobowiązany do uiszczenia jedynie wykazanej kwoty lub jest zwolniony z obowiązku zapłaty
odszkodowania w przypadku, gdy Well Fitness szkody nie poniósł.
7.3 Osoby towarzyszące
Przyprowadzanie osób towarzyszących (w tym dzieci) i zwierząt do Studiów jest zabronione.
7.4 Przynoszenie napojów
Klient jest uprawniony do przynoszenia do Studiów napojów bezalkoholowych.
8.DANE OSOBOWE
1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Well Fitness sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy
ul. Jana Długosza 74 („Administrator”). Z Administratorem można kontaktować się poprzez adres
email: bok@mcfit.com.pl
2. Dane osobowe będą przetwarzane w celu:
a) realizacji umowy i świadczenia usługi Klientowi, w tym w celu pobierania opłat oraz do
prowadzenia obsługi przez Biuro Obsługi Klienta – podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych jest niezbędność przetwarzania w celu wykonania umowy (art. 6 ust.
1 lit. b RODO),
b) prowadzenia rachunkowości Administratora – podstawą prawną przetwarzania danych
osobowych jest wypełnienie obowiązku prawnego spoczywającego na Administratorze
(art. 6 ust. 1 lit. c RODO), wynikającego w szczególności z ustawy z dnia 29 sierpnia
1997 r. Ordynacja podatkowa, ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości i
ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług,
c) poprawy jakości świadczonych usług i zarządzania wydajnością, w tym do zbierania
opinii o usługach i produktach McFIT w celach analitycznych i marketingowych –
podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes
Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
d) prowadzenia działań marketingowych polegających min. na profilowaniu Klienta poprzez
dopasowania treści i form reklam, wyświetlanych zarówno na naszych stronach, jak i w
sieciach reklamowych naszych partnerów – podstawą prawną przetwarzania danych
osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
3. Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości
zawarcia umowy i korzystania z usług w McFIT.
4. Dostęp do danych Klienta będzie mieć personel Administratora, jego podwykonawcy oraz podmioty
świadczące usługi na jego rzecz i na podstawie jego polecenia (tj. usługi IT i wsparcia technicznego,
usługi bankowe, usługi księgowe, usługi doradcze i prawne, usługi pocztowe, usługi archiwizacji i
niszczenia dokumentów), a także inni Administratorzy, w zakresie koniecznym do wykonywania ich
obowiązków.
W przypadkach i w zakresie określonym przez przepisy prawa dane osobowe Klienta mogą zostać
przekazane instytucjom upoważnionym, na przykład organom państwa nadzorującym działalność
Administratora, organom ścigania, organom ochrony prawnej.
5. Dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia wykonywania tejże umowy oraz upływu
okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych, a w zakresie, w jakim przetwarzanie
odbywa się na podstawie uzasadnionego interesu Administratora – do czasu realizacji tego interesu
lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania na tej podstawie.
6. Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji.
7. Klientowi przysługuje prawo do:
a) żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
b) wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Klientowi przysługuje także prawo wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania
danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją.
9.POSTANOWIENIA KOŃCOWE
9.1 Korespondencja
1. Klient może składać korespondencję ( w tym reklamację) w zakresie wykonania umowy o członkostwo
i świadczenia usług zgodnie z WŚU przesyłając wiadomość e-mail na adres poczty elektronicznej:
bok@mcfit.com.pl (Biuro Obsługi Klienta) lub listownie na aktualny adres Well Fitness wskazany na
stronie internetowej www.mcfit.com.pl
2. W treści reklamacji Klubowicz powinien wskazać nr PL/ ID McFIT, swoje imię i nazwisko, oraz
przedstawić i uzasadnić na czym polega niezgodność usług świadczonych przez Klub z zawartą Umową.
3. Reklamacje składane przez Klienta będą rozpatrywane w ciągu 14 dni kalendarzowych.
9.2 Sąd właściwy
Do umowy pomiędzy Klientem a Well Fitness z tytułu członkostwa w McFIT zastosowanie ma prawo
polskie. Wszystkie spory pomiędzy Klientem a Well Fitness będą rozstrzygane przez właściwy sąd
powszechny zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
9.3 Spory konsumenckie
Well Fitness nie jest zobowiązany ani nie wyraża zgody na stosowanie procedury pozasądowego
rozwiązywania sporów konsumenckich.
9.4 Zmiany niniejszych WŚU
Well Fitness jest uprawniony do zmiany niniejszych Warunków Świadczenia Usług w McFIT ze skutkiem
na przyszłość. Well Fitness poinformuje Klienta o zmianach na stronie internetowej McFIT
www.mcfit.com.pl, drogą elektroniczną na adres e-mail Klienta wskazany do korespondencji, albo w
formie pisemnej pocztą na ostatni wskazany adres pocztowy Klienta, umożliwiając mu zgłoszenie
sprzeciwu wobec zmian w terminie 14 dni od powiadomienia, a w szczególności wskaże, że zmiany
wchodzą w życie w przypadku braku sprzeciwu.
9.5 Wejście w życie
Niniejsze Warunki Świadczenia Usług wchodzą w życie z dniem 01.07.2025 roku