TRZY FUNDAMENTY, JEDNA MISJA
Przez ostatnie 11 lat z sukcesem podbijaliśmy polski rynek, otwierając łącznie 14 lokalizacji, we wszystkich największych miastach. Nie udałoby się to bez zaangażowanego Zespołu i fantastycznej społeczności Klubowiczów. Dziś jesteśmy gotowi na kolejny etap.
W związku z obraną przez nas strategią, 11 naszych klubów od 1 lipca 2025 r. będzie wzmacniać swoje wartości pod różnymi szyldami: Well Fitness oraz Just GYM. Nasze marki mają różne fundamenty, ale łączy je wspólna misja: promowanie zdrowego stylu życia i pomoc w osiąganiu celów treningowych.
Zmiany te nie dotyczą klubów McFIT Łódź, McFIT Katowice i McFIT Warszawa Ostrobramska.
KLUBY W NOWEJ ODSŁONIE
Klubami Well Fitness zostaną następujące lokalizacje:
- McFIT Warszawa Plac Zawiszy
- McFIT Warszawa Nowy Świat
- McFIT Warszawa Wołoska
- McFIT Kraków
- McFIT Bydgoszcz
- McFIT Białystok
O MARCE WELL FITNESS
Well Fitness to sieć siłowni, w której możesz liczyć na pełne wsparcie zespołu, niezależnie od tego, na jakim etapie sportowej drogi się znajdujesz. Co nas łączy? Holistyczne podejście do zdrowia i tworzenie przestrzeni, w której każdy czuje się mile widziany. Zamierzamy kontynuować i rozwijać te wartości, oferując wiele rozwiązań, które sprawdziły się w klubach Well Fitness. Trenuj bez presji i osiągaj cele w swoim tempie, korzystając z wiedzy i doświadczenia Trenerów Personalnych oraz Instruktorów Fitness.
Co zyskasz jako Klubowicz?
- dostęp do 80 klubów Well Fitness w całej Polsce
- możliwość korzystania z rozbudowanej oferty zajęć grupowych
- indywidualną konsultację trenerską i program wprowadzający na siłownię
- bezpłatne pomiary składu ciała na maszynie InBody
- dostęp do Trenerów Personalnych z różnymi specjalizacjami, m.in. certyfikacja Rehasport czy trening medyczny.
- rozbudowa stref treningowych i/lub doposażenie sprzętowe w każdym klubie.
O MARCE JUST GYM
Just GYM to marka, która oferuje nowoczesne podejście do treningu, tworząc innowacyjne, bezobsługowe kluby. Co mamy wspólnego? Zgromadziliśmy niezwykłą społeczność osób, dla których trening to coś więcej niż sport, to nieodłączny element stylu życia. Chcemy, by tak jak do tej pory, digitalowe rozwiązania były wpisane w nasze DNA, a swobodne podejście do treningu sprawiało, że Klubowicze będą czuli się u nas, jak w drugim domu. Mamy w planach wzmocnienie działań budujących społeczność oraz wdrożenie kolejnych nowatorskich pomysłów, które wzniosą Twój trening na wyższy poziom.
Co zyskasz jako Klubowicz?
- dostęp do 39 automatycznych klubów - w tym przynajmniej jeden nowy klub w Twoim mieście
- przestronną, nowoczesną siłownię, otwartą 24/7
- bogatą ofertę innowacyjnych zajęć grupowych
- elastyczne warunki członkostwa
- dostęp do bezpłatnego WiFi
- zwiększone bezpieczeństwo
- rozbudowane strefy treningowe i/lub doposażenie sprzętowe
FAQ
Przygotowaliśmy sekcję pytań i odpowiedzi, która pozwoli Ci dowiedzieć się więcej o planowanych działaniach.
Więcej informacji (harmonogram zmian, szczegóły) przekażemy niebawem w komunikacji e-mailowej do Klubowiczów.
Na jaką markę zmienia się sieć McFIT?
11 naszych klubów rozpocznie działanie pod szyldem dwóch marek z grupy Medicover: Well Fitness oraz Just Gym. Jest to krok zgodny z obraną przez nas strategią, której celem jest zapewnienie jak najwyższego komfortu treningów i standardu świadczonych usług.
Klubami Well Fitness zostaną następujące lokalizacje:
- McFIT Warszawa (Plac Zawiszy, Nowy Świat, Wołoska)
- McFIT Kraków
- McFIT Bydgoszcz
- McFIT Białystok
Klubami Just GYM zostaną następujące lokalizacje.
- McFIT Poznań
- McFIT Wrocław (Stare Miasto i Legnicka)
- McFIT Szczecin
- McFIT Gdynia
Zmiana nie dotyczy klubów w Łodzi, Katowicach i w Warszawie (McFIT Ostrobramska).
Na kiedy jest planowany rebranding?
Zmiana jest zaplanowana z dniem 01.07.2025 r.
Czy w związku ze zmianą marki (rebrandingiem) Klubowicze muszą podpisywać nowe umowy?
Nie, Klubowicze nie muszą podpisywać nowych umów. Te obecnie zawarte, pozostają wiążące.
Co ta zmiana oznacza dla mnie, jako Klubowicza?
W związku ze zmianą, zyskasz dostęp do kilkudziesięciu nowych lokalizacji, z których możesz korzystać w ramach jednego karnetu – Well Fitness to obecnie 73 lokalizacje, Just GYM to obecnie 39 lokalizacji. Planujemy wzbogacenie oferty zajęć grupowych, rozbudowę stref treningowych i inne udogodnienia. Będziemy o nich informować niebawem.
Czy w klubach planowane są remonty?
Tak, planujemy prace renowacyjne, które mają na celu podniesienie standardu klubów. O terminach prac w każdej lokalizacji będziemy informować niebawem. Nie planujemy zamykać klubów na ten czas, ale jeśli remonty są dla Ciebie zbyt uciążliwe, zgłoś ten fakt jednemu z naszych pracowników, a z pewnością zaproponuje dogodne rozwiązanie.
Czy zmieni się sposób rezerwacji zajęć?
Tak, będzie on zależeć od docelowej marki – o całym procesie rezerwacji poinformujemy niebawem.
Czy rebranding wpłynie na to, że karty członkowskie McFIT przestaną być aktywne?
Karty członkowskie McFIT pozostaną niezmiennie aktywne, nie są wymagane żadne dodatkowe czynności.
Kiedy będą się odbywały pobory płatności?
Pobory płatności będą realizowane niezmiennie w ten sam sposób – zgodnie z dotychczasowym harmonogramem płatności.
Czy Klubowicze mogą wciąż zawieszać karnety?
Tak, Klubowicze mogą zawieszać karnety, jak do tej pory, tj. zgodnie z zasadami określonymi w Warunkach Świadczenia Usług McFITu do 30 czerwca 2025 roku. Po tej dacie warunki zawieszania członkostw mogą ulec zmianie.
Czy w związku z rebrandingiem zawieszone dotychczas karnety Klubowiczów pozostaną zawieszone?
Tak, karnety pozostają zawieszone, zgodnie z okresem przyjętym podczas zawieszania karnetu.
Czy obecni Klubowicze McFIT zachowają dotychczasową cenę swojego członkostwa?
Tak, cena członkostwa dla Klubowiczów, którzy mają aktywne karnety się nie zmieni.
Czy oferta klubu pozostanie bez zmian?
Cenniki karnetów oraz treningów personalnych, które będą obowiązywać nowych Klubowiczów, będą zależeć od docelowej marki.
Czy po rebrandingu zadłużenie Klubowiczów pozostanie aktualne?
Tak, zadłużenie Klubowiczów będzie wciąż aktualne i będzie podlegało procedurze windykacyjnej.
Zakupiłem/am karnet promocyjny. Czy w związku z rebrandingiem warunki promocji ulegną zmianie?
Nie, warunki promocji zostaną zachowane.
Czy jako Klubowicz mogę zalogować się do swojego dotychczasowego portalu klienta?
Do 30 czerwca 2025 roku w dalszym ciągu możesz się logować do portalu klienta McFIT, który jest dostępny pod adresem: https://mcfit.perfectgym.pl/ClientPortal2/#/Login
Po tej dacie wyślemy komunikację e-mailową, która będzie zawierać nowy link do Portalu Klienta.
Czy w związku z rebrandingiem będą honorowane nowe/inne pakiety sportowe?
Akceptowanie nowych pakietów sportowych nie jest planowane. We wszystkich klubach nadal będziemy honorowali Medicover Sport.
Od kiedy będzie możliwość zakupu karnetu już w ramach nowej marki dla nowych Klubowiczów?
Sprzedaż karnetów dla nowej marki zostanie uruchomiona w dniu rebrandingu, tj. 1 lipca 2025 roku.
Czy godziny otwarcia rebrandowanych klubów ulegną zmianie?
Nie, godziny otwarcia klubów pozostaną niezmienne.
Czy godziny pracy recepcji rebrandowanych klubów ulegną zmianie?
O nowych godzinach pracy recepcji poinformujemy niebawem.
Mam wykupione treningi personalne w klubie McFIT – czy muszę je wykorzystać do 30 czerwca br?
Tak, szczegóły uzgodnij ze swoim Trenerem.
Czy dla Klubowiczów będzie dostępna aplikacja mobilna?
Tak, Klubowicze Well Fitness mają dostęp do aplikacji mobilnej, w której jest możliwość m.in. rezerwacji zajęć i generowania kodu wejścia do klubu.
Klubowicze Just GYM też wkrótce będą mieli taką możliwość.
Kto jest administratorem moich danych osobowych? Jakie mam prawa jako Klubowicz z tym związane?
Na tę chwilę, administratorem danych osobowych jest McFIT Polska Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (51-162), adres: ul. Jana Długosza 74. Twoje dane osobowe przetwarzane są w celach związanych z zawieraniem i realizacją umowy, umożliwiając Ci korzystanie z naszych usług, rozpatrywanie zgłoszeń, reklamacji, dochodzenie roszczeń i obronę przed roszczeniami. Przetwarzamy je także w celach wynikających z przepisów w obszarze finansowo-księgowym. Twoje dane mogą być też przetwarzane w związku z funkcjonowaniem monitoringu. Jeśli wyraziłeś/-aś na to zgodę, możemy przetwarzać Twoje dane w celach związanych z realizacją treningów, zawodów, konkursów, a także w celach marketingowych.
W związku z tym, przysługuje Ci prawo dostępu do Twoich danych, ich poprawiania, aktualizacji, przenoszenia. W zależności od podstawy prawnej przetwarzania, może też przysługiwać Ci prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, wycofania zgody i/lub usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości przy przetwarzaniu Twoich danych, masz też prawo skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych i sposobu realizacji Twoich praw znajdziesz w siedzibie klubu i na stronie internetowej.
Kto przechowuje dane mojej karty płatniczej?
Dane karty płatniczej, tak jak dotychczas, przechowuje pośrednik płatności ESPAGO. W naszym systemie są wyłącznie 4 ostatnie cyfry Twojej karty płatniczej, imię oraz nazwisko właściciela i data ważności karty.
Czy mogę teraz wypowiedzieć swój karnet?
Tak, możesz zrobić to na obecnych warunkach, przypisanych do Twojej umowy.
Czy infolinia +48 22 270 30 01(dostępna pon.-pt. w godz. 8-16) oraz adres mailowy bok@mcfit.com.pl będą dostępne po 1 lipca 2025 r.?
Forma kontaktu z Biurem Obsługi Klienta będzie zależeć od marki docelowej, poinformujemy o tym niebawem.
Mam pytania, na które nie znalazłem/am tutaj odpowiedzi. Z kim mogę się kontaktować?
Napisz do nas wiadomość e-mailową na adres: bok@mcfit.com.pl lub skontaktuj się z recepcją Twojego klubu.